مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-07اقتصادي

انتخاب کیش به عنوان هاب صادرات صنایع دستی


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کانون اتومبیل رانی و جهان گردی و سازمان منطقه آزاد کیش، انتخاب این جزیره را به عنوان محلی برای تولید و عرضه صنایع دستی سراسر کشور و تبدیل آن به پایانه صادرات صنایع دستی مناسب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری بین کانون اتومبیل رانی و جهان گردی جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون اتومبیل رانی و جهان گردی و مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ظهر امروز سه شنبه 15 شهریورماه 1401 در کیش برگزار شد.

در این آیین جلالی کانون اتومبیل رانی و جهان گردی را جزو سفیران هویت بنیان در حوزه صنایع دستی عنوان و بر لزوم عرضه اقلام و صنایع دستی متنوع در کیش تاکید کرد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، افزود: انتظار داریم که در کیش مانند رنگین کمان تنوع اقلام و صنایع دستی داشته باشیم.

همچنین میراث ناملموس ما می تواند در کنار آداب و رسوم و اقوام پررنگ تر شود.

  وی امضای این تفاهم نامه را در راستای تولید و عرضه صنایع دستی در کیش همچنین تبدیل این جزیره به  هاب و پایایانه صادرات صنایع دستی به دیگر کشورها مفید ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کیش به عنوان هاب صادرات صنایع دستی

انتخاب کیش به عنوان هاب صادرات صنایع دستی