مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-07اقتصادي

بدعهدی شرکت عمران پردیس با آبفا/ انشعابات غیرمجاز خسارات جبران ناپذیری ایجاد می کند


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با بیان اینکه عدم پرداختی های شرکت عمران موجب مشکلاتی برای مجموعه آبفا شده است، گفت: انشعابات غیرمجاز خسارت های جبران ناپذیری ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، محسن صادقی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حوزه آب به شدت ظرفیت ایجاد تنش اجتماعی را دارد، اظهار کرد: در کشور زیرساخت های مختلفی وجود دارد، اما آب، زیرساختِ زیرساخت ها و الفبای حیات است.

وی با بیان اینکه نگاه به آب، تقریباً همچون نگاه به هواست، افزود: انتظاراتی که از بخش آب وجود دارد، با بضاعت موجود شرکت آب و فاضلاب همخوانی ندارد؛ قریب به 90 درصد از منابع آبی در حوزه کشاورزی مصرف می شود، اما هیچ کجایی اعلام نمی شود که حوزه کشاورزی برای تغییر کشت و نحوه آبیاری خود چه اقدامی انجام داده است، اما آبفا همواره بابت سهم 6 درصدی خود مورد اتهام قرار دارد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: وظیفه ما ارائه خدمات مستمر و پایدار است، اما بخشی از آسیب های مجموعه آبفا، از بخش های دیگر سر باز می کند و در واقع، آبفا برآیند آسیب های دیگران شده است .

صادقی تصریح کرد: در حوزه تأمین آب، از رودخانه جاجرود، سد لتیان و نیروگاه کلان آب برداشت می کنیم و در سال 1394 قرار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی شرکت عمران پردیس با آبفا/ انشعابات غیرمجاز خسارات جبران ناپذیری ایجاد می کند

بدعهدی شرکت عمران پردیس با آبفا/ انشعابات غیرمجاز خسارات جبران ناپذیری ایجاد می کند