مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 19:272022-09-06بين الملل

عملیات «غور اردن»، ضربه مهلکی به سیستم امنیتی اسراییل بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عملیات ضد صهیونیستی «غور اردن» که ظهر یکشنبه هفته جاری رخ داد، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست ها، - عملیات غور اردن ، ضربه مهلکی به سیستم امنیتی اسراییل بود یک روزنامه فلسطینی به بررسی ابعاد عملیات ضد صهیونیستی غور اردن پرداخت و تأکید کرد، رژیم صهیونیستی در برابر این عملیات ضربه سنگینی را متحمل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عملیات ضد صهیونیستی غور اردن که ظهر یکشنبه هفته جاری رخ داد، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.

روزنامه فلسطینی الاستقلال در این زمینه گزارش داد، این عملیات همچنین نشان داد که ما در برابر یک مرحله جدید قرار داریم که انتقال از مرحله [عملیاتهای]پراکنده و نامنظم به مرحله برنامه ریزی و اجرای دقیق است .

انور صالح تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی به این روزنامه گفت: عملیات غور اردن، ضربه ای به سیستم امنیتی اسراییل است و ثابت کرد که این رژیم نتوانسته است کنش مقاومت را مهار کند و اینکه مقاومت فلسطین از نظر کمی و کیفی در مناطق کرانه باختری، در حال پیشرفت است .

وی با بیان اینکه وجه متمایز این عملیات این بود که ورود شهروندان فلسطینی به منطقه مذکور ممنوع بود، تصریح کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «غور اردن»، ضربه مهلکی به سیستم امنیتی اسراییل بود

عملیات «غور اردن»، ضربه مهلکی به سیستم امنیتی اسراییل بود