مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-06حوادث

دستگیری باند جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو در شهریار


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ 300 میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: باند 13 نفره جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو با 81 میلیارد تومان کلاهبرداری و جعل لیزینگ خودرو در شهریار دستگیر شدند.

سردار کیوان ظهیری با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی در قالب فروش خودرو های لیزینگی در حوزه غرب استان تهران اقدام به کلاهبرداری می کنتد، که به صورت ویژه موضوع را تحت رسیدگی قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و شیوه های نوین و علمی پلیس، 13متهم را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهارداشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ 300 میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو در شهریار

دستگیری باند جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو در شهریار