مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:322022-09-06ورزشي

ساماندهی 5 هزار گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه آیین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مازندران از جمله استان هایی است که هم افزایی، همپوشانی و همراهی بسیار بسیج سازندگی ساماندهی شده است، افزود: این گروه ها در سامانه ثبت هستند که هر کدام از آنها در قالب های مختلف فعالیت های خاصی در حوزه فرهنگی، عمرانی، آموزشی و اقتصادی انجام می دهند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه 3 هزار پروژه تعریف و اعتبار آنها مشخص شده و در حال اقدام هستیم، خاطرنشان کرد: عمده این پروژه ها مربوط به مناطق محروم و مناطق بالادست استان بوده که آنچنان باید به آنها رسیدگی نشده و سطح محرومیت بالا است، این پروژه ها، ساخت خانه محروم، پل روستایی، جاده بین مزارع، پروژه های حوزه آموزشی، فرهنگی، ورزشی، ساخت خانه عالم، آسفالت راه روستایی را شامل می شود.

مسلمی افزود: همچنین پروژه هایی که دولت احیانا کمک بسیج سازندگی را درخواست کرده ورود کرده ایم، از جمله بحث زباله سوز که بسیج به صورت جدی پای کار آمده و دنبال این است که مشکل را برطرف کند.

  وی یادآور شد: با توجه به چالش آب در استان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فعال شده و بودجه خوبی منظور شده تا بتوانیم سه ماه آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 5 هزار گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی در مازندران

ساماندهی 5 هزار گروه جهادی در قالب بسیج سازندگی در مازندران