مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-06فرهنگي

مدیرکل هنرهای نمایشی: پای تئاتر شهرستان ‎ها خواهیم ایستاد


کاظم نظری با حضور در آیین افتتاح کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی ویژه استان های کم برخوردار در بندرعباس تاکید کرد که اداره کل هنرهای نمایشی، پای تئاتر شهرستان ها خواهد ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شامگاه دوشنبه 14 شهریور، آیین افتتاح کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی ویژه استان های کم برخوردار با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، محمدحسین اسماعیلی (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و اسمعیل جهانگیری (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان) در پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار شد.

حمایت از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در شهرستان ها کاظم نظری، در آیین افتتاح این کارگاه ادبیات نمایشی، ضمن تقدیر و تشکر از تسلط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر حوزه های مختلف هنری و پیگیری مستمر او در حل مشکلات به ویژه در حوزه زیرساخت و تجهیزات، گفت: زمانی که دولت های گذشته فرصت و اعتبارات کافی داشتند، باید زیرساخت ها را فراهم می کردند.

در دولت سیزدهم که رویکردی فرهنگی دارد، تاکید بر تولیدات است و در کنار آن سعی داریم زیرساخت های ضروری و تجهیزات را برای تسهیل کار هنرمندان فراهم سازیم.

او با اشاره به اختصاص کمک هزینه تولید اثر برای گروه های تئاتری گفت: کمک هزینه تولید نمایش برای گروه های فعال در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هنرهای نمایشی: پای تئاتر شهرستان ‎ها خواهیم ایستاد

مدیرکل هنرهای نمایشی: پای تئاتر شهرستان ‎ها خواهیم ایستاد