مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-06سياسي

مشکل آب شرب 32 روستای گیلانغرب حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم افتتاح پروژه ارتقاء ایستگاه های پمپاژ و افزایش میزان آبدهی مجتمع آبرسانی چله، امروز با حضور محمدی فرماندار گیلانغرب، حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه این شهرستان، داودی رییس شورای هماهنگی مدیران پیگیری های مسئولین شرکت آبفا استان و پرسنل امور آبفا شهرستان امروز شاهد افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان چله هستیم، که جای تشکر را دارد.

وی ادامه داد: با حضور مدیران جهادی مسئله آبرسانی به منطقه چله انجام شد، از جمله کارهای جهادی صورت گرفته در این شهرستان می توان به پیگیری رفع مشکل آب شرب شهر سرمست، تقویت سراب گیلانغرب اشاره کرد که جای تقدیر و تشکر را دارد.

امام جمعه گیلانغرب افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده به زودی شاهد رفع مشکلات آب شرب شهرستان باشیم.

وحید محمدی فرماندار گیلانغرب نیز با تقدیر و تشکر از شرکت آبفا استان و امور آبفا شهرستان بابت خدمات صورت گرفته در زمینه آب شرب گیلانغرب، گفت: با تلاش های شبانه روزی پرسنل شرکت آبفا استان امروز شاهد مرتفع شدن یکی از دغدغه موجود در شهرستان گیلانغرب که رفع مشکل 32 روستای دهستان چله بود، هستیم.

وی اضافه کرد: چنانچه پروژه آبرسانی بلندمدت به شهر سرمست که از شهرستان اسلام آبادغرب انجام می شود تسریع شود یکی از مطالبات مردمی شهرستان نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب 32 روستای گیلانغرب حل شد

مشکل آب شرب 32 روستای گیلانغرب حل شد