مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-06حوادث

صدور 420 هزار برگ گذرموقت ویژه اربعین


سخنگوی پلیس از ارائه خدمت فوری در مراکز گذرنامه برای آن دسته از مسافران و مراجعانی که سفری غیر از کشور عراق دارند، گفت: برای مراجعانی که کارشان آنی و فوری است صدور گذرنامه به صورت آنی انجام می شود؛ - بدین صورت که این افراد با در دست داشتن مدارک هویتی و مدارکی که نشان از آنی بودن سفر دارد با مراجعه به مراکز گذرنامه، ظرف 48 ساعت گذرنامه شان صادر می شود.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از صدور 420 هزار برگ گذر موقت ویژه اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد برگ گذر ویژه اربعین 380 هزار عدد تحویل پست شده و مقرر گردید تا ظهر امروز تمام برگ گذر موقت به کد پستی متقاضیان ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا،سردار مهدی حاجیان روز سه شنبه در یک برنامه خبری به تمهیدات پلیس برای زوار اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: از تاریخ اول مرداد تا کنون حدود یک میلیون و سیصد و هشتاد و پنج هزار گذرنامه صادر شده و با جمع برگ گذر موقت و گذرنامه های تمدیدی و خود گذرنامه می توان گفت تا این لحظه دو میلیون و صد هزار خدمت گذرنامه ای به زوار اربعین حسینی ارائه شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه هم اکنون در بحث درخواست، تقاضا و صدور وضعیت عادی داریم از مراجعان تقاضا کرد که زمان مراجعه به مراکز گذرنامه را تنظیم کرده و با توجه به اینکه پلیس تا ساعت 6 بعد از ظهر و بعد از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 420 هزار برگ گذرموقت ویژه اربعین

صدور 420 هزار برگ گذرموقت ویژه اربعین