مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-06بين الملل

بورل: انبار تسلیحات اکثر کشور های اروپایی به شدت تحلیل رفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به کمک های تسلیحاتی گسترده کشور های اروپایی به اوکراین پس از عملیات نظامی روسیه در این کشور، - مسئول سیاست خارجی اتحادیه می گوید که زرادخانه تسلیحاتی کشور های اتحادیه اروپا در نتیجه بذل و بخشش چشمگیر به اوکراین، به شدت تحلیل رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به کمک های تسلیحاتی گسترده کشور های اروپایی به اوکراین پس از عملیات نظامی روسیه در این کشور، از کاهش قابل توجه زرادخانه تسلیحاتی اتحادیه اروپا خبر داد.

بورل با اشاره به اینکه انبار تسلیحات اروپا باید دوباره بارگذاری و تجدید شود، گفت: نمی گویم زرادخانه تسلیحاتی اعضا تمام شده، اما از آنجا که برای اوکراینی ها کمک خیلی زیادی فراهم کرده ایم، انبار نظامی اکثر کشور های عضو (اتحادیه اروپا)، به نسبت بالایی کاهش یافته است.

وی افزود: اگر کشور ها به درستی با یکدیگر همکاری نکنند، پول زیادی هدر خواهد رفت، زیرا با این روش، جلوگیری از موازی کاری که البته خیلی هم پرتکرار است، امکان پذیر نبوده و نمی توان خلا ها را پر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: انبار تسلیحات اکثر کشور های اروپایی به شدت تحلیل رفته است

بورل: انبار تسلیحات اکثر کشور های اروپایی به شدت تحلیل رفته است