مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 00:072022-09-05ورزشي

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس: تاج در خسارت وارد شده به کشور در پرونده ولیموتس نقش دارد


احمد راستینه با اشاره به خسارت وارد شده به کشور در پرونده ولیموتس گفت: آقای تاج در خسارت وارد شده به کشور نقش دارد و آسیب های جدی ای را بر اعتماد عمومی و عزت ملی وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس احمد راستینه رییس کمیته تربیت بدنی CAS علیه منافع ملی ما تاثیر نداشته باشد، که تصمیم درستی هم بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس هوشمندانه پرونده ای که در کمیسیون بود را با وجود اینکه بسیاری از تخلفات در این پرونده محرز شده بود، متوقف کرد تا نتیجه دادگاه CAS اعلام شود.

اما بعد از آن مشاهده استعفای آقای تاج بودیم تا اینکه امروز یک دفعه آقای تاج به عنوان ناجی چاله های عمیقی که خودش در فوتبال ما ایجاد کرده بود، به میدان آمد! راستینه تاکید کرد: در بحث قرارداد ولیموتس یک قراردادی تنظیم شده که برخی ها یاد قرارداد ترکمنچای می افتند.

وی گفت: در زمانی که آقای تاج با ویلموتس قرارداد می بندد ضعیف ترین نتایج ورزشی برای کشور رقم خورده و سنگین ترین قرارداد ورزشی تا به امروز شکل می گیرد و براساس آنچه جمع بندی شده این قرارداد بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه برای کشور داشته است و کشور ما تحمیل شده است.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: امروز در برابر سوالاتی که مردم از ما می پرسند باید بگوییم که در قرارداد ولیموتس مباحث حقوقی رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس: تاج در خسارت وارد شده به کشور در پرونده ولیموتس نقش دارد

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس: تاج در خسارت وارد شده به کشور در پرونده ولیموتس نقش دارد