مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-05سياسي

تحلیف مجید اخوان به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قم


در پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان عضو جدید شورا سوگند یاد کرد و لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و تفریغ بودجه سال 1400 شهرداری بررسی شد.

- به گزاش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و به ریاست حسین اسلامی و با حضور معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اخذ مجوز تفویض اختیار به مدیرکل حقوقی شهردار قم پس از تبادل نظر بین اعضای شورای شهر با اکثریت قاطع آرا تصویب شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در خلال بررسی این لایحه تاکید کرد که تفویض اختیار انجام شده منحصر به مدیرکل کنونی شهردار است و در آینده شورا می تواند رویه دیگری را دنبال کند.

در ادامه اعضای شورای شهر قم در خصوص نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه 1015 شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان نیز پس از توضیحات کمیسیون تخصصی شهرسازی و معماری، رأی بر اصرار به لایحه دادند.

روح الله امراللهی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در همین رابطه با اشاره به نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه 1015 شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیف مجید اخوان به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قم

تحلیف مجید اخوان به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قم