مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-05اقتصادي

سرقت شبانه ساقه های برنج از شالیزارها/ سارقان شبی 5 میلیون تومان درآمد دارند


این روشِ سرقت فقط برای یک روستا مانند «کیاسرا» نیست، موارد مشابه آن در روستاهای همجوار هم گزارش شده است، «گیلاوندان» روستایی دیگر از توابع سنگر است که ساقه دزدی در آن دیده شده و اهالی روستا از تکرار این سرقت ها گلایه دارند.

- این روشِ سرقت فقط برای یک روستا مانند کیاسرا نیست، موارد مشابه آن در روستاهای همجوار هم گزارش شده است، گیلاوندان روستایی دیگر از توابع سنگر است که ساقه دزدی در آن دیده شده و اهالی روستا از تکرار این سرقت ها گلایه دارند.

با توجه به افزایش قیمت ها، برنج یک کالای با ارزش محسوب می شود، طوری که با هر بار سرقت، کشاورزان زیان زیادی را متحمل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، سرقت برنج از شالی های جمع آوری شده قبل تر هم بود، طوری که گزارش رسانه های محلی در فضای مجازی نشان از موارد سرقت شالی های جمع شده در روستاهای اطراف شفت دارد، اما ساقه دزدی از محصول درو نشده پدیده جدیدی هست.

این روشِ سرقت فقط برای یک روستا مانند کیاسرا نیست، موارد مشابه آن در روستاهای همجوار هم گزارش شده است، گیلاوندان روستایی دیگر از توابع سنگر است که ساقه دزدی در آن دیده شده و اهالی روستا از تکرار این سرقت ها گلایه دارند.

یکی از اهالی روستا می گوید: قبل تر بعد از برداشت محصول آن ها را جایی دپو می کردیم و مراقب بودیم تا مورد سرقت قرار نگیرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت شبانه ساقه های برنج از شالیزارها/ سارقان شبی 5 میلیون تومان درآمد دارند

سرقت شبانه ساقه های برنج از شالیزارها/ سارقان شبی 5 میلیون تومان درآمد دارند