مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 21:472022-09-04حوادث

جزییات حمله گرگ به 7 نفر از اهالی روستای آبگرم شهرستان تیران و کرون


مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت: صبح روز جمعه طی تماسی از حمله گرگ به مردم روستای آبگرم شهرستان تیران و کرون مطلع شدیم که سریعا در محل حاضر شده و با رعایت کلیه موارد بهداشتی نمونه برداری از لاشه گرگی که توسط مردم تلف شده بود انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از تیران وکرون، میثم استکی ابراز داشت: صبح روز جمعه طی تماسی از حمله گرگ به مردم روستای آبگرم شهرستان تیران و کرون مطلع شدیم که سریعا در محل حاضر شده و با رعایت کلیه موارد بهداشتی نمونه برداری از لاشه گرگی که توسط مردم تلف شده بود انجام شد.

مدیر دامپزشکی تیران وکرون اظهار داشت: نمونه برداری در این شرایط باید از مغز حیوان برداشته شود که این کار با کمک بهورز و دهیاری روستا انجام و سپس نمونه ها به یکی از آزمایشگاه های مرجع که در استان آذربایجان شرقی است ارسال شد و طی روزهای آتی جواب آن به دست ما خواهد رسید.

وی گفت: لاشه گرگ سوزانده و به محلی خاص منتقل شد تا در شرایط کاملا ضدعفونی معدوم شود و مردم مطمئن باشند که هیچ حیوانی توسط گرگ در روستا گاز گرفته نشده و حیوانات روستا در سلامت کامل هستند.

محمدرضا ربیعیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون نیز در ادامه گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدید شده که سریعا به نجف آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله گرگ به 7 نفر از اهالی روستای آبگرم شهرستان تیران و کرون

جزییات حمله گرگ به 7 نفر از اهالی روستای آبگرم شهرستان تیران و کرون