مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-04اقتصادي

اتمام عملیات لوله گذاری خط اضطراری آبرسانی به همدان


حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: عملیات خط 16 کیلومتری انتقال آب همدان به اتمام رسید، این کار با بهترین شرایط انجام شد و در حال حاضر نیز این خط در مرحله شستشو، آبگیری و پمپاژ قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت ایستگاه پمپاژ آبشینه در حال افزایش از 600 لیتر در ثانیه به 800 لیتر در ثانیه است تا از آنجا به تصفیه خانه بهشتی منتقل شده و سپس و از آنجا به زون آب های سطحی که دچار مشکل شده بود، وارد شود.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: هم اکنون آب همدان از 58 چاه کشاورزی با آبدهی 460 لیتر در ثانیه و 7 حلقه چاه آق حصار با 300 لیتر در ثانیه تامین می شود و دو حلقه چاه نیز به تازگی حفر و تجهیز خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه در قرارگاه آبرسانی سیار امروز 63 سرویس معادل 655 هزار لیتر آب توزیع شده است افزود: روز گذشته یک میلیون و 724 هزار لیتر آب در قالب 150 سرویس تانکری توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون شبکه آب به حالت عادی قبل از بحران برگشته است عنوان کرد: همچنین تماس های سامانه 122 نیز به حالت قبل برگشته است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه خط انتقال امیداکباتان به باغ بهشت به اتمام رسیده که برای بهبود شرایط در توزیع آب کمک می کند خاطرنشان کرد: ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات لوله گذاری خط اضطراری آبرسانی به همدان

اتمام عملیات لوله گذاری خط اضطراری آبرسانی به همدان