مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-04فرهنگي

بهروز شعیبی ؛ همیشه با یقه بسته ، ناگهان در مسکو با کراوات ؟


درمراسم اختتامیه جشنواره مسکو بهروز شعیبی هنگام دریافت جایزه با کت شلوار مشکی و کراوات ظاهر شد که همین باعث حرف و حدیث فراوانی پیرامون این فیلمساز و حتی جایزه این جشنواره شده است.

- درمراسم اختتامیه جشنواره مسکو بهروز شعیبی هنگام دریافت جایزه با کت شلوار مشکی و کراوات ظاهر شد که همین باعث حرف و حدیث فراوانی پیرامون این فیلمساز و حتی جایزه این جشنواره شده است.

   عصر ایران ؛ کاوه معین فر - روز 11 شهریور جشنواره فیلم مسکو به کار خود پایان داد و در مراسم اختتامیه فیلم بدون قرار قبلی بهروز شعیبی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن از این جشنواره شد.

  بعد از این اهدای جوایز و اعلام آن 2 نکته در داخل ایران با بحث و جنجال همراه شد:    اول این که این جایزه جشنواره مسکو در شرایط کنونی وضعیت روسیه و اتفاقات بعد جنگ اوکراین به گونه ای تحت تاثیر سیاست است و نکته دوم هم این که درمراسم اختتامیه بهروز شعیبی هنگام دریافت جایزه با کت شلوار مشکی و کراوات ظاهر شده است حال آن که تا کنون این گونه دیده نشده بود و همین باعث حرف و حدیث فراوان پیرامون این فیلم ساز و حتی جایزه جشنواره مسکو شده است.

   محمود بابایی تهیه کننده فیلم سینمایی بدون قرار قبلی در مصاحبه با خبرگزاری مهر در واکنش به شائبه های مطرح شده، درباره تأثیر مسائل سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز شعیبی ؛ همیشه با یقه بسته ، ناگهان در مسکو با کراوات ؟

بهروز شعیبی ؛ همیشه با یقه بسته ، ناگهان در مسکو با کراوات ؟