مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-04دانش

رویداد «تانا» به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو،علی باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به جزییات برگزاری رویداد تانا، بیان کرد: تانا یا رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها بستری مناسب برای توسعه زیست بوم فناروی و نوآوری هر استان به سوی توسعه خلاق .

- رویداد تانا به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت: رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها) به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو،علی باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به جزییات برگزاری رویداد تانا، بیان کرد: تانا یا رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها بستری مناسب برای توسعه زیست بوم فناروی و نوآوری هر استان به سوی توسعه خلاق و ارزش آفرینی است که در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با ابتکار وزارت علوم و همت پارک های علم و فناوری کشور و با حمایت و هم افزایی شرکت های پیشرو، مسیر توسعه فناوری و نوآوری کشور را هموار می سازد.

رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت: این رویداد مشکلات و نیاز های چهار حوزه اقتصادی از جمله کشاورزی، محیط زیست، صنایع خلاق و صنعت را جمع آوری کرده و پیشنهادات و راهکار های نوآورانه و خلاقانه را برای این موضوعات حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «تانا» به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود

رویداد «تانا» به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار می شود