مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-04سياسي

با تلاش تنها خیریه کامفیروز؛ مشتاقان زیارت سیدالشهدا در مسیر کربلا


انجام اقدامات خیر و انجام کارهای زمین مانده است و این بار برای سهولت در سفر به کربلای سیدالشهداء دست نیازمندان را گرفته اند تا عده ای را برای نخستین بار راهی سفر به کربلا کنند.

- مدیر عامل خیریه حاج قاسم سلیمانی کامفیروز به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: برای اولین بار جرقه ای زده شد تا مشتاقان سیدالشهداء که مشکل مالی دارند را راهی سفر کربلا کنیم.

گل محمد رضایی افزود: با توجه به سفارش حضرات معصومین مبنی بر اربعین داشته باشند و در راستای تسهیل حضور عاشقان در این راهپیمایی جهانی تلاش نمایند.

مدیر عامل تنها خیریه کامفیروز گفت: در سال های اخیر راهپیمایی باشکوه و پرشور اربعین حسینی به عنوان مقدمه ای برای تعجیل فرج حضرت ولی عصر(عج)، نشانه اتحاد امت اسلامی و مانوری برای جبهه مقاومت شناخته شده و از همین رو علاقه مندان زیادی از سراسر عالم خواهان شرکت در آن هستند که مردم و عاشقان سیدالشهداء در کامفیروز نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

رضایی اظهار داشت: از این رو تصمیم بر آن شد تا به مشتاقان سفر به کربلا در ایام اربعین که نیازمند بوده و تا به حال به این سفر معنوی نرفته اند، کمک مالی و غیر مالی شود.

مدیر عامل خیریه حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: حداکثر مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه سفر برای هر نفر در نظر گرفته شده تا صرف تهیه گذرنامه و هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش تنها خیریه کامفیروز؛ مشتاقان زیارت سیدالشهدا در مسیر کربلا

با تلاش تنها خیریه کامفیروز؛ مشتاقان زیارت سیدالشهدا در مسیر کربلا