مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-04بين الملل

ایرانی ها بسیار باهوش هستند/ اسراییل نمی تواند به ایران حمله کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شائول موفاز رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 12 تلویزیون این رژیم درباره برنامه و توافق هسته ای ایران گفت: - رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شائول موفاز رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 12 تلویزیون این رژیم درباره برنامه و توافق هسته ای ایران گفت: جو بایدن رییس جمهور آمریکا خواهان دستیابی به توافق با تهران است و ایرانی ها نیز این توافق را برای بهبود وضعیت اقتصادی و بهره مندی از لغو تحریم ها می خواهند.

این مقام سابق صهیونیست اقدام نظامی یکجانبه تل آویو علیه ایران را بعید دانست و گفت: اقدام نظامی اسراییل علیه ایران به معنای آغاز جنگ منطقه ای است و اسراییل به تنهایی نمی تواند وارد چنین جنگی شود.

تل آویو در چنین جنگی به حمایت و پشتیبانی واشنگتن نیاز دارد.

این ادعا های مقام سابق رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که روزنامه عبری زبان هاآرتص اخیراً گزارش داد: سیاستمداران و مقامات نظامی اسراییلی با طرح این ادعا که تل آویو از قبل یک گزینه نظامی علیه برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها بسیار باهوش هستند/ اسراییل نمی تواند به ایران حمله کند

ایرانی ها بسیار باهوش هستند/ اسراییل نمی تواند به ایران حمله کند