مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-04بين الملل

هشدار یک کارشناس امنیتی درباره نسل جدید داعش


یک کارشناس امنیتی عراقی گفت که باید مراقب ظهور نسل جدید تروریست های داعش که از اردوگاه «الهول» سر برآورده اند، بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدنان الکنانی کارشناس امنیتی عراق و سرهنگ بازنشسته ارتش این کشور، امروز (یکشنبه) اردوگاه الهول در شمال شرق سوریه را خاستگاه نسل جدید تروریست های داعش دانست.

او به وبگاه المعلومه گفت که خانواده ها و بستگان و فرزندان تروریست های داعش که در این اردوگاه در شرایط بازداشت گونه به سر می برند، همچنان دارای تفکرات تروریستی هستند و چه بسا خطرناک تر از داعشی های نسل اول باشند.

الکنانی افزود: تروریسم هنوز وجود دارد، به خصوص اینکه طرح های خارجی برای از بین بردن امنیت عراق از طریق بهره گیری از تروریست های اردوگاه الهول و انتقالشان به عراق در جریان است.

    او تأکید کرد که خطر بستگان تروریست های داعش کمتر از خود آن ها نیست، چرا که در سرشان تفکرات تروریستی وجود دارد و همچون بمب در هر لحظه ای امکان انفجار دارند و اینکه آن ها خطرناک تر از نسل اولی تروریست های داعش هستند.

این کارشناس عراقی گفت که این کشور در میانه تنش های سیاسی، در معرض توطئه و هجمه های مختلف قرار دارد و نیاز است تا مقامات عراقی دید روشن تری نسبت به اوضاع داشته و برای سرکوب نهایی تروریست ها اقدام کرده و فکری به حال خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک کارشناس امنیتی درباره نسل جدید داعش

هشدار یک کارشناس امنیتی درباره نسل جدید داعش