مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:072022-09-04اقتصادي

اعلام نرخ بلیط از مبدأ اصفهان به مقصد مرزهای خروجی اربعین


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان قیمت بلیط از مبدأ اصفهان به مقصد مرزهای خروجی طرح اربعین حسینی را تشریح کرد.

- محمدعلی صلواتی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد اربعین، فروش بلیط ویژه برای مستقیم از کربلا به اصفهان در نظر گرفته شده است که این سرویس ها از تاریخ بیست وچهارم شهریور زائران را از کربلا به اصفهان خواهند آورد.

وی با بیان اینکه در روزهای نهم و دهم شهریور ماه به ترتیب 108 و 188 دستگاه اتوبوس اعزام به مرز مهران داشته ایم، ادامه داد: به شرکت ها اعلام کرده ایم بر اساس تقاضا نسبت به فروش بلیط اقدام کنند.

صلواتی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط و یا سایر تخلفات می توانند با تلفن 141 راهداری تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: عمده اتوبوس ها بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور باید در خدمت تأمین ناوگان برای زوار حسینی باشند و برای مسیرهای داخلی ظرفیت حداقلی در نظر گرفته شده است و از مردم درخواست داریم در این مدت برای سفر به سایر استان ها از طریق خودروی شخصی و یا سایر ناوگان های عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/63101/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ بلیط از مبدأ اصفهان به مقصد مرزهای خروجی اربعین

اعلام نرخ بلیط از مبدأ اصفهان به مقصد مرزهای خروجی اربعین