مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 20:572022-09-03اقتصادي

برنامه مدیریت تالاب جازموریان در کرمان تدوین شده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: برنامه مدیریت تالاب جازموریان در کرمان تدوین شده و حدود دو میلیارد تومان هم بودجه به آن اختصاص داده شده است که به زودی اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، داوود میرشکار امروز در نشست خبری با صحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: به دنبال سیلاب اخیر در مجموع به هرمزگان و سیستان و بلوچستان 300 کیلومتر مربع آب سطحی وارد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: برنامه مدیریت تالاب جازموریان در کرمان تدوین شده است و حدود دو میلیارد تومان هم بودجه به آن اختصاص داده شده که به زودی اجرایی می شود، وی با بیان ینکه سال آینده بیشتر به تالاب جاازموریان خواهیم پرداخت گفت: این سالها آنطور که باید در این استان تالاب جزموریان با حساسیت پیگیری نشده که تلاش میکنیم اقدامات لازم نجام شود.

میرشکار بیان کرد: سیستان و بلوچستان در حوزه دریایی و تالاب ها رییس منطقه یک کشور است،گفت: بودجه ای برای حفظ تالاب جازموریان اختصاص خواهد یافت که با نظر سیستان و بلوچستان هزینه می شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت آبی در کرمان سد ساخته شده و این سبب شده که برای حفظ اکو سیستم منطقه و برای حق ابه خود چانه زنی کنیم تا حق مسلم محیط زیست را احقاق کنیم لذا مطالبات مردمی میتواند در این زمینه راهگشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مدیریت تالاب جازموریان در کرمان تدوین شده است

برنامه مدیریت تالاب جازموریان در کرمان تدوین شده است