مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 20:372022-09-03سياسي

زور شما چربید/ دومین تیر خطای شورای ششم در انتخاب شهردار!


اعضای شورای شهر شیراز پس از روزها بحث و گفتگو برای بار دوم شهرداری از دل شورا برگزیدند تا بار دیگر بر از هم گسیختگی و عدم پایبندی خود به اصولی که اعلام کرده بودند صحه بگذارند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عملکرد این روزهای شورای شهر شیراز  نشان می دهد شورا تکلیفش با خودش معلوم نیست؛ چراکه در دولت انقلابی و اصولگرا، اعضای شورا که یک بار در انتخاب شهردار شیراز مردود شده اند، بار دیگر پس از کش و قوس های بسیار برای دومین بار فردی را از بدنه شورا برگزیدند تا با خروج محمدعلی اسدی از شورا، مصطفی کیانی رحیمی به عنوان یکی از جوانان انقلابی لیست شانا وارد شورا شود، اتفاقی که می تواند تنها خبر خوب امروز باشد.

شوراییان فردی را به عنوان دومین شهردار دوره خود برگزیدند که مورد اعتماد تمام قد جریان اصلاح طلب است و همه نزدیکان وی از اصلاح طلبان هستند.

قطعا انتخاب فردی که در جریان انتخابات شورا تمام قد در مقابل لیست شورای ائتلاف ایستادگی کرد و با انتخابات و تبلیغات معنادار فضا را به سمت و سوی مورد نظر خود سوق داد، کاملا نشان دهنده عدم هماهنگی اعضای شورا و خروج برخی از نیروهای لیست شانا از تقیدی که بر عهده داشتند است.

بررسی آرا قطعا توسط خبرگزاری فارس صورت خواهد گرفت و با تک تک اعضای شورا در مورد رای شان صحبت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور شما چربید/ دومین تیر خطای شورای ششم در انتخاب شهردار!

زور شما چربید/ دومین تیر خطای شورای ششم در انتخاب شهردار!