مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 18:122022-09-03اقتصادي

حوزه تعاون باید آسیب شناسی شود/25 درصد اقتصاد کشور برای تعاونی ها


در حوزه تعاون باید آسیب شناسی شود تا بتوان از ظرفیت این بخش در رشد و توسعه اقتصادی کشور بهره مند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شیخ علی خاتمی بعد از ظهر در آیین معرفی برگزیدگان جشنواره تعاونی های برتر استان اظهار کرد: بی توجهی بخش تعاون با وجود اینکه یکی از سه بخش تعریف شده اقتصاد در قانون اساسی است، وجود دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حوزه تعاون باید آسیب شناسی شود، افزود: یک عزم جدی در این زمینه باید انجام و فرصت ها شناسایی شود.

 وی با اشاره به سرمایه گذاری های کوچک در که موجب شد سرمایه های کوچک مردم کوچک تر شود، افزود: یک نمونه دیگر بحث بورس بود که مردم در آن متحمل ضرر شدند.

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی تعاونی ها با نام های خوب به میدان آمدند ولی متاسفانه نه تنها موفق نبودند بلکه از جیب سرمایه ملی خسارت آنها جبران شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تعاونی ها بستر تجمیع اراده ها و سرمایه ها برای انجام کارهای بزرگ است، گفت: هدف گذاری تعاون در اقتصاد کشور سهم 25 درصدی است.

ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه باید یا تمام تلاش فعالان این حوزه بر تحقق این سهم متمرکز داشته باشند، تاکید کرد: باید پیگیری حل مسائل حوزه تعاونی ها در استان انجام شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تعاون باید آسیب شناسی شود/25 درصد اقتصاد کشور برای تعاونی ها

حوزه تعاون باید آسیب شناسی شود/25 درصد اقتصاد کشور برای تعاونی ها