مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-03سياسي

اتحادیه انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل برای کار اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در جمع شرکت کنندگان چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران درحال برگزاری است، - رییس کل دیوان محاسبات کشور، گفت: انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل و مطمئن برای کار اجتماعی مومنانه و محلی برای زیست اجتماعی، جذاب و اثربخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در جمع شرکت کنندگان چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران درحال برگزاری است، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل و مطمئن برای کار اجتماعی مومنانه و محلی برای زیست اجتماعی، جذاب و اثربخش است.

شما می توانید اتحادیه را تبدیل به سازمان بزرگ اجتماعی نوجوانان ایرانی کنید.

کمیت به اندازه کیفیت مهم است و بایست روزی برسد که همه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی باشند و می شود روی این موضوع هدف گذاری کرد.

رییس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از جامعه جوان کشور، افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم از تمدن نوین اسلامی سخن به میان می آورند و در ادامه تصریح می کنند که دو مقوله مهم در نیل به این هدف، ظرفیت مادی و نیروی انسانی جوان و مستعد است که بحمدالله شما نسل آتی ایران اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل برای کار اجتماعی است

اتحادیه انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل برای کار اجتماعی است