مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 16:422022-09-03سياسي

جدیت مسئولان در حل مشکل آب شرب آبیک ارزشمند بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین رسیدن آب سد طالقان به شهر آبیک را اقدامی مبارک و مایه رضایتمندی مردم این شهر دانست و گفت: برکت آب شرب سد طالقان در گرو استفاده بهینه و جلوگیری از اسراف آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، آیت الله عبدالکریم عابدینی در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر امروز در جمع ائمه جمعه استان قزوین، رییس و اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و نمازگزاران شهر آبیک در مسجد ولی عصر(عج) پیاده روی اربعین را سرآغاز حماسه بسیار بزرگ ظهور دانست و اظهار کرد: پیاده روی اربعین، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است که هر ساله جدی تر از سال گذشته برگزار می شود.

  وی افزود: همه انسانها که در زمین خدا زندگی می کنند باید مطیع خدا باشند و تفاوتی بین قشرهای مختلف جامعه اعم از رییس، کارمند، معلم، روحانی و .

وجود ندارد، کسی که مطیع خداوند باشد مطیع رسول خدا(ص) است، مطیع امام علی(ع) و دیگر اهل بیت(ع) است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: صندلی، میز، مقام، پست، مال دنیا و ثروت همه در این دنیا می ماند و آنچه انسان را با خودش به آخرت می برد، تقوای الهی است و تقوا بهترین توشه محسوب می شود.

  آیت الله عابدینی ضمن اشاره به رسیدن آب سد طالقان به شهر آبیک در دولت سیزدهم و رضایتمندی مردم از تحقق این وعده چندین ساله، بر توزیع عادلانه آن تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت مسئولان در حل مشکل آب شرب آبیک ارزشمند بود

جدیت مسئولان در حل مشکل آب شرب آبیک ارزشمند بود