مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-03سياسي

هاشمی نژاد: امروز چالش ما این است که نسل جوان چیزی از منافقین نمی داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه منافقین تظاهرات و مبارزه با دست خالی را شیوه مبارزه نمی دانستند، - دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: امروز چالش ما این است که نسل جوان ما چیزی از منافقین نمی داند.

در این صورت فرصتی پیش آمده که منافقین از انسان های اسلحه به دست به افراد کت شلواری اتو کشیده تبدیل شوند تا مردم جنایات آنان را فراموش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه منافقین تظاهرات و مبارزه با دست خالی را شیوه مبارزه نمی دانستند، گفت: اصول منافقین بر مبنای مارکسیسم است و مبارزه غیر مسلحانه در این مسلک جایی ندارد.

وی افزود: سازمان مجاهدین خلق جزو اولین گروه هایی بود که اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

میانگین سنی اعضای تشکیل دهنده این گروه بین 18 تا 23 سال بود و دانشجویان مهندسی دانشگاه تهران جزو هسته اولیه این سازمان بودند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه از همان ابتدا روحانیت گروه مورد پذیرش مردم بودند با این وجود منافقین به سراغ افراد معتمد جامعه می رفتند و اعتماد آنان را جلب می کردند، گفت: مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی نژاد: امروز چالش ما این است که نسل جوان چیزی از منافقین نمی داند

هاشمی نژاد: امروز چالش ما این است که نسل جوان چیزی از منافقین نمی داند