مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-03اقتصادي

هتل جزیره سد درودزن; فرصتی برای سرمایه گذاری در گردشگری فارس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بازدید از هتل نیمه ساخته جهانگردی سد درودزن این پروژه را فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاری در گردشگری استان فارس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مؤید محسن نژاد امروز با اشاره به قرار گرفتن هتل سد درودزن در یکی از اصلی ترین محورهای گردشگری استان فارس افزود: موقعیت جغرافیایی این مجموعه گردشگری منحصربه فرد است و با بهره برداری از آن به عنوان یک دهکده گردشگری، جاذبه ای منحصربه فرد برای گردشگران داخلی و خارجی پدید می آید که در افزایش مدت ماندگاری و اقامت گردشگران نیز بسیار مؤثر است.

محسن نژاد افزود: هتل جهانگردی سد درودزن در جزیره ای زیبا از منحصربه فردترین فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری فارس در 7 طبقه است که 2 طبقه زیرزمین، نیم طبقه برای کارکنان با 86 اتاق و 11 ویلا در دوطبقه هرکدام 4 واحدی ، دارای حدود 10 هزار متر زیربنا، 2 رستوران و پیش بینی فضاهای ورزشی و تجاری در این هتل دیده شده که در صورت راه اندازی این هتل برای 300 نفر اشتغال زایی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با دعوت از سرمایه گذاران برای اتمام این پروژه، گفت: این پروژه فرصتی بی نظیر و استثنایی در سرمایه گذاری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل جزیره سد درودزن; فرصتی برای سرمایه گذاری در گردشگری فارس

هتل جزیره سد درودزن; فرصتی برای سرمایه گذاری در گردشگری فارس