مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-02سياسي

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه شهر آمل معرفی شد


حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ظهر امروز با حکم رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع نمازگزاران و مسؤولان به عنوان امام جمعه شهر آمل معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، همزمان با شورای اداری این شهرستان ظهر امروز آیین تکریم و معارفه امام جمعه این شهر با معرفی حجت ‎الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید و تکریم از تلاش 75 ماهه حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی به عنوان امام جمعه سابق، برگزار شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، اظهار کرد: جایگاه نماز جمعه بسیار مهم و ارزشمند است و باید از تریبون نماز جمعه برای حل مشکلات مردم و بصیرت افزایی بهره برد.

رضا حاجی پور افزود: شهرستان آمل علمای بزرگی دارد که در طول تاریخ منشأ خیر و برکات بودند و هم اکنون اساتید بزرگی در دانشگاه و حوزه های علمیه از این شهرستان بوده و بدون هیچ نام و نشان در حال فعالیت و نقش آفرینی هستند.

وی بیان کرد: جایگاه امام جمعه در شهرها برای دشمنان بسیار خطرناک است، ائمه جمعه با آگاه سازی و روشنگری در پی برملا کردن توطئه های دشمنان هستند و حس امید را در بین مردم تقویت می کنند.

وی گفت: وظیفه داریم در کنار ائمه جمعه و در راستای منویات امام و رهبری گام برداریم زیرا هر زمان از ولایت فاصله گرفتیم مشکلات چندین برابر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه شهر آمل معرفی شد

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه شهر آمل معرفی شد