مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-02ورزشي

می توانستیم قهرمان آسیا شویم/ نوجوانان می توانند نسل طلایی هندبال ایران شوند


سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، اگر بازیکنان مصدوم را داشتیم با اقتدار کامل قهرمان می شدیم.

- مجید رحیمی زاده، سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار و انتخابی رقابت های جهانی بود؛ اکثر حریفان ما کشور های صاحب سبک بودند، عربستان، بحرین، قطر، کویت، کره و ژاپن سرمایه گذاری زیادی روی هندبال داشتند.

وی با بیان این که آینده هر کشور وابسته به تیم های پایه آن است، گفت: از فدراسیون برای تدارک اردو ها تشکر می کنم، 4، 5 بازیکن را به دلیل مصدومیت های شدید در کنار تیم نداشتیم، به طور قطع می توانم بگویم اگر آن ها را داشتیم با اقتدار کامل قهرمان می شدیم.

رحیمی زاده با اشاره به این که تا قبل از حضور او تیم شرایطی و عربستان مدعی قهرمانی بودند اما بچه های ما نشان دادند اگر توجه بیشتر شود حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی در خصوص سطح آمادگی رقبای ایران گفت: با مربی کره صحبت کردم و او گفت که او 6 سال است با بازیکنان تیمش کار کرده و از رده های پایین تر سرمربی تیم بوده است، شرایط تحصیل برای بازیکنان کره در اردو فراهم است؛ هندبال برای بعضی از آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانستیم قهرمان آسیا شویم/ نوجوانان می توانند نسل طلایی هندبال ایران شوند

می توانستیم قهرمان آسیا شویم/ نوجوانان می توانند نسل طلایی هندبال ایران شوند