مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 19:122022-09-01اقتصادي

تکمیل34 کیلومتر از دوبانده کردن محور زنجان به بیجار


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه عملیات دو بانده کردن زنجان به بیجار به طول 34 کیلومتر از شهر زنجان تا شهر زرین آباد به اتمام رسیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در حاشیه بازدید استاندار زنجان و مسؤولان استانی از پروژه های شهرستان ایجرود، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بازدید از پروژه احداث قطعه سوم بزرگراه زنجان به بیجار با بیان اینکه عملیات دو بانده کردن این محور به طول 34 کیلومتر از شهر زنجان تا شهر زرین آباد به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر دو بانده کردن 16 کیلومتر دیگر این مسیر تا سه راه سعیدآباد ایجرود با اعتبار 41 میلیارد تومان در دست اجرا است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: عملیات باقیمانده دو بانده سازی محور زنجان به بیجار به طول 24 کیلومتر در فرآیند مناقصه قرار دارد.

همچنین پیمانکار پروژه قطعه 3 آزادراه زنجان به کردستان، با تشریح  جزییات اجرای این طرح که جز مصوبات سفر ریاست جمهوری است، اظهار کرد: این پروژه شامل دو کریدور است.

رحیم نصیرزاده افزود: یک قطعه از آزادراه زنجان به کردستان شامل بزرگراه زنجان به بیجار است و قطعه دیگر تا منطقه دیوان دره ادامه می یابد که برای اتصال این دو کریدور، یک محور به طول 160 کیلومتر در استان کردستان آماده شده و 140 کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل34 کیلومتر از دوبانده کردن محور زنجان به بیجار

تکمیل34 کیلومتر از دوبانده کردن محور زنجان به بیجار