مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-01سياسي

لزوم ارتقا جایگاه بانوان مبتنی بر فرهنگ اسلامی در سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه بانوان مبتنی بر فرهنگ اسلامی در سیستان و بلوچستان ارتقا یابد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان و کیفی است.

آیت الله محامی بیان داشت: در حوزه بانوان مباحث نظری جای کار زیادی داشته و در مباحث عملی از جمله عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز نیاز به فعالیت بیشتر وجود دارد  که اگر مسئله شناسی صورت گیرد و فعالیت ها بر آن اساس تنظیم شود مطلوب خواهد بود.

وی ادامه داد: استفاده اجتهادی از منابع دینی نسبت به جایگاه و شخصیت زنان صورت نگرفته و در مواردی نقش آفرینی بانوان بر اساس دیدگاه شرع و دین نبوده و در این جهت کمتر فعالیت صورت گرفته است.

 نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان تصریح کرد: به علت عدم توجه به مباحث علمی و اجتهادی ناظر به منابع دینی بانوان تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گرفته و دچار افراط و تفریط می شوند در حالی که برداشت از منابع دینی برای ما راهگشا و جهت دهنده است.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: آغاز حرکت های خوب  در حوزه بانوان آن هم پس از گذشت 40 سال از انقلاب کمی دیر است اما از هر جای ضرر که برگردیم نفع ماست و تلاش دولت و همکارانشان در بخش های مختلف نوید بخش است که در این بخش نیز فعالیت های خوبی صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقا جایگاه بانوان مبتنی بر فرهنگ اسلامی در سیستان و بلوچستان

لزوم ارتقا جایگاه بانوان مبتنی بر فرهنگ اسلامی در سیستان و بلوچستان