مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-01حوادث

5000 مترمربع از مناطق جنگلی سوها آتش گرفت/ لزوم پرهیز از روشن کردن آتش در طبیعت


آتش سوزی در 5000 مترمربع از زمین های جنگلی سقزچی و سوها، خسارت هایی به بار آورده است.

- طیب امینی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از صبح امروز تا همین لحظه، حدود 5000 مترمربع مناطق جنگلی سقزچی و سوها نمین آتش گرفته که نیرو های آتش نشانی و مدیریت بحران در حال رسیدگی و خاموش کردن آتش هستند.

وی افزود: متأسفانه برخی از مسافران و گردشگرانی که به این مناطق می آیند، با روشن کردن آتش موجب خسارت های بسیاری بر جنگل و محیط زیست می شوند.

آتش سوزی در خانگاه سفلی توسط مأموران آتش نشانی مهار شد فرماندار نمین در خصوص آتش سوزی شب گذشته منطقه فندقلو نیز بیان کرد: شب گذشته در منطقه خانگاه سفلی آتش سوزی در منطقه غیرجنگلی رخ داد که مأموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل آتش را خاموش کردند.

وی با بیان این که دلیل این آتش سوزی آتش زدن کلوخ توسط کشاورزان بوده است، ادامه داد: مأموران آتش نشانی از ساعت 10 شب تا 2 بامداد در محل آتش سوزی حاضر بودند و با همکاری مدیریت بحران شهرستان نمین توانستند آتش را مهار کنند.

  امینی تصریح کرد: در این روزها که هوا گرم تر می شود کوچک ترین شعله ای می تواند منجر به خسارت های بسیاری شود و با توجه به این که جنگل ها و محیط زیست به عنوان بیت المال محسوب می شوند، از تمامی شهروندان و مسافران تقاضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 مترمربع از مناطق جنگلی سوها آتش گرفت/ لزوم پرهیز از روشن کردن آتش در طبیعت

5000 مترمربع از مناطق جنگلی سوها آتش گرفت/ لزوم پرهیز از روشن کردن آتش در طبیعت