مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-01سياسي

150 دستگاه اتوبوس از مرز مهران تا شهر کوت به زائران خدمات دهی می کنند


با عنایت به اینکه شهرداری کرج به صورت مستقیم در خصوص مراسم اربعین در داخل کشور و در کشور عراق حضور پررنگ داشته و به صورت غیرمستقیم پشتیبانی اصلی حوزه های دیگر استانی را به عهده دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج، در ستاد که با حضور معاون مالی اقتصادی ومعاون خدمات شهر شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: جهت ارائه خدمات به زوار به ویژه زائرین شهر کرج تدابیری اندیشیده که اعزام 150 دستگاه اتوبوس و خدمات دهی از مرز مهران تا شهر کوت به مدت 12 روز به زائرین از جمله این تدابیر به شمار می رود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: برای رانندگان اتوبوس نیز اسکان و تغذیه در شهر کوت تدارک دیده شده و دو تن کیسه زباله جهت نظافت شهرهای نجف، مهران و کربلا تهیه شده است.

وی با اشاره به ایجاد موکب در شهر مهران برای زوار عنوان کرد: در حوزه خدمات شهر تعدادی نیرو و ماشین آلات اعزام خواهند شد و در شهر مهران و نجف نیز قرارگاه هایی ایجادشده است.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه به اعزام 110 پاکبان جهت نظافت به شهر نجف به نیت عدد 110 در حروف ابجد که یا علی می شود اشاره کرد و گفت: 4 دستگاه اطفای حریق نیز به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی به نجف اعزام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 دستگاه اتوبوس از مرز مهران تا شهر کوت به زائران خدمات دهی می کنند

150 دستگاه اتوبوس از مرز مهران تا شهر کوت به زائران خدمات دهی می کنند