مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-01سياسي

دوره «خط امام» با حضور بیش از 250 دانشجو در حال برگزاری است


مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: آموزش مباحث تشکیلاتی و موضوعات مهمی مانند نقش دانشجویان در عملیاتی کردن حلقه های میانی، مباحث جهاد تبیین و موضوعات تخصصی دانشجویان از اهداف برگزاری دوره خط امام است که با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان بسیجی .

- سید هادی انوری، مسؤول سازمان کادرسازی و تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است و در این راستا مجموعه بسیج دانشجویی استان اصفهان طی سال های اخیر با برگزاری دوره های آموزشی، تشکیلاتی و تربیتی مختلف تلاش می کند که به این هدف جامه عمل بپوشاند.

وی یکی از دوره های مهم برای رسیدن به این هدف را دوره خط امام معرفی کرد و افزود: نزدیک به 14 سال است که این دوره ها در مجموعه بسیج دانشجویی برگزار می شود و پس از گذشت دو سال کرونایی، امسال نیز دوره خط امام استانی به همت مجموعه بسیج دانشجویی استان طراحی شد و با شعار حرکت فرزندان روح الله برای ساخت ایران قوی در حال اجرا است.

انوری آشنایی دانشجویان با مبانی ناب انقلاب، فرامین امامین و مبانی فکری انقلاب را از جمله اهداف برگزاری این دوره دانست و گفت: آموزش مباحث تشکیلاتی و موضوعات مهمی مانند نقش دانشجویان در عملیاتی کردن حلقه های میانی، مباحث جهاد تبیین و موضوعات تخصصی دانشجویان نیز در دستور کار این دوره قرار دارد که با حضور بیش از 250 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره «خط امام» با حضور بیش از 250 دانشجو در حال برگزاری است

دوره «خط امام» با حضور بیش از 250 دانشجو در حال برگزاری است