مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-01سياسي

معاون مالی قوه قضاییه: امکان صدور گواهی سوء پیشینه در منزل فراهم شد


معاون مالی قوه قضاییه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های نوین تکنولوژی در ارائه خدمات بیشتر و بهتر، گفت: شبکه اجتماعی کشور با عنوان عدلیه در قوه قضاییه راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مهریز، ابراهیم شاهرخیان ظهر امروز در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در جلسه شورای عمومی مهریز اظهار کرد: تحول قضایی بدون توسعه نظام الکترونیک و استفاده از سامانه‎های تسهیلاتی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم امکان پذیر نیست.

وی راه اندازی سامانه الکترونیکی و هوش مصنوعی را گامی مهم در تحول دستگاه قضایی دانست و افزود: از این پس برای دریافت گواهی سوءپیشینه با کمترین زمان و حتی در منزل می تواند به آن دست یابند.

معاون مالی و ارتقاء سلامت اداری در قوه قضاییه تصریح کرد: در حال راه اندازی شبکه اجتماعی و سازمانی به نام عدلیه هستیم که با ایجاد شبکه اجتماعی درون قوه قضاییه، امکان تبادل اطلاعات تسهیل تر می شود.

وی استفاده از ابزار های هوش مصنوعی و هوش تجاری در بهبود فرایند ها و تحلیل داده ها مفید دانست و بیان کرد: بر اساس نقشه راهی که تدوین شده با استفاده از ظرفیت ایجاد شده در سامانه ها  در تلاشیم حداکثر بهره را ببریم.

  حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز  نیز در این جلسه با بیان این که سفرهای استانی رییس قوه قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مالی قوه قضاییه: امکان صدور گواهی سوء پیشینه در منزل فراهم شد

معاون مالی قوه قضاییه: امکان صدور گواهی سوء پیشینه در منزل فراهم شد