مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-01اقتصادي

ارائه خدمات ایساکو به محصولات ایران خودرو دیزل در آینده نزدیک


مدیرعامل ایران خودرو دیزل از امضای تفاهم نامه شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه و ارائه خدمات ایساکو به محصولات ایران خودرو دیزل در آینده نزدیک خبر داد.

- اخبار شرکت ها: ایکوپرس- جواد توسلی مهر در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، با بیان این که ایران خودرو دیزل در راستای افزایش سهم بازار خودروهای تجاری و مسافری، برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده، گفت: در افزایش کیفیت، توسعه و تنوع محصولات، تیراژ تولید و بازدهی در بازار سرمایه در کوتاه ترین زمان بیش ترین دستاورد رقم خورده است.

وی با اشاره به سرعت شتابان ایران خودرو دیزل در تولید و توسعه گفت: برنامه هایی که دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در حوزه  مسافری و تجاری دارد بیانگر ایجاد فرصت برای خودروسازان تجاری داخلی و حمایت از تولید است و باعث رونق در کسب و کار خودروسازان تجاری داخلی خواهد شد که در این میان ایران خودرو دیزل می تواند سهم بالایی در این نوسازی داشته باشد.

توسلی مهر از مراحل نهایی انعقاد قراردادهای نوسازی ناوگان با نهادهای دولتی خبر داد و گفت: در حوزه ناوگان تجاری امسال تولید 15 هزار کامیون کمپرسی و کشنده هدف گذاری شده است و به این هدف خواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات ایساکو به محصولات ایران خودرو دیزل در آینده نزدیک

ارائه خدمات ایساکو به محصولات ایران خودرو دیزل در آینده نزدیک