مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 21:372022-08-31فرهنگي

ترکیب هیات مدیره خانه سینما مشخص شد؛ بازگشت عسگرپور


با این اوصاف محمدمهدی عسگرپور، علی لقمانی، رسول صدرعاملی، مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا حسینی و جابر قاسمعلی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

- انتخابات خانه سینما عصر امروز برگزار شود و در نهایت ترکیب هیات مدیره جدید خانه سینما در حالی مشخص شد که محمدمهدی عسگرپور به عنوان نماینده تهیه کنندگان نیز در این ترکیب حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ مجمع عمومی انتخاباتی خانه سینما از ساعت 16 تا ساعت 22 چهارشنبه 9 شهریور در جریان بود که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره همراه شد.

با توجه به آنکه صنف واحد تهیه کنندگان به واسطه نداشتن شناسه وزارت کار نمی توانستند در انتخابات شرکت کنند، در ائتلافی بی سابقه میان تهیه کنندگان یکی از چند صنف تهیه کنندگان که مجموعه شان صنف واحد را شکل داده بود و شناسه داشت، محمدمهدی عسگرپور را معرفی کرد تا بدین ترتیب تهیه کنندگان از صحنه بیرون نمانند.

در نهایت نتیجه آرای انتخابات اینگونه رقم خورد:امیرحسین اثباتی (انجمن صنفی طراحان فیلم سینما) 8 رایمسعود امینی تیرانی (انجمن صنفی فیلم کوتاه) 16 رایحبیب اسماعیلی (انجمن صنفی موسسات پخش فیلم) 13 رایمسعود اطیابی (انجمن صنفی مدیران تولید سینما) 3 رایمجید امانی زاده (انجمن صنفی مدیران تدارکات سینما) 5 رایحسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب هیات مدیره خانه سینما مشخص شد؛ بازگشت عسگرپور

ترکیب هیات مدیره خانه سینما مشخص شد؛ بازگشت عسگرپور