مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 20:222022-08-31اقتصادي

پرداخت 17 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: مبلغی که برای ما در نظر گرفته بودند در حوزه صنایع دستی 15 میلیارد تومان بوده که تاکنون 17 میلیارد تومان با مساعدت صندوق پرداخت کردیم.

- هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پروژه های گردشگری و میراثی ما زمان بر است و در بحث اجرا پروسه های مدت دار در نظر می گیریم.

وی با بیان اینکه همکاران ما اقدامات غیرمستقیم در این بخش به کارگیری شدند.

شاهوردی با بیان اینکه ما در مهرماه هفته گردشگری را داریم، ادامه داد: تمام برنامه ریزی های حوزه گردشگری ما منوط به آن هفته می شود و اتفاقات بزرگی در آن هفته انجام خواهد شد.

12.

5 میلیارد تومان تسهیلات حوزه گردشگری وی با بیان اینکه در هفته گردشگری ما شاهد افتتاح پروژه های بسیار بزرگی خواهیم بود، افزود: ما در شهرستان ها در دو حوزه گردشگری و صنایع دستی پروژه ها را افتتاح می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اضافه کرد: یکی از عواملی که کمک کرده به حوزه گردشگری و صنایع دستی تسهیلات کم بهره ای است که وزارتخانه اداره کل استان سهم ما را مشخص کرده و تخصیص داده و ما به تمام فعالین سه حوزه خودمان پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 17 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی

پرداخت 17 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی