مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 18:272022-08-31ورزشي

حضور برترین های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین المللی فارس


هشتمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی و سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سفر، کمپینگ و کوهنوردی به مدت چهار روز در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس امروز با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 40 شرکت فعال در زمینه ورزشی و کمپنگ حضور دارند، گفت: شرکت کنندگان از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی به مدت چهار روز از تاریخ 9 تا 12 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی فارس حضور خواهند داشت.

 او با اشاره به این که این نمایشگاه در مساحتی افزون بر 6 هزار و 500 متر مربع برگزار می شود، بیان کرد: صنعت ورزش به مجموعه فعالیت های مرتبط با تولید و بازار یابی کالا و خدمت ورزشی گفته می شود که در تولید ارزش افزوده نقش داشته باشد، این صنعت به سرعت رشد داشته و متحول شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار داشت: صنعت ورزش امروز تبدیل به یک از عوامل موثر در ایجاد نشاط اجتماعی، سرگرمی  و پر کردن اوقات فراغت، تامین سلامت روحی و جسمی و پیشگیری از بیماری، شکل گیری رشته های دانشگاهی ، هویت سازی و تقویت و افزایش غرور فردی و ملی ، کاهش مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی و افزایش طول عمر و امید به زندگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور برترین های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین المللی فارس

حضور برترین های تجهیزات ورزشی و کمپینگ در نمایشگاه بین المللی فارس