مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-31اقتصادي

رییس بنیاد مسکن کشور از ساخت 100 هزار واحد مسکن شهری خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اکبر نیکزاد به لزوم شتاب بخشی بر اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون عملیات احداث 100 هزار واحد مسکونی شهری و 180 هزار واحد مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف آغاز شده است.

  رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه اکنون 180 هزار واحد روستایی و 100 هزار واحد مسکونی شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در دستور ساخت قرار دارد   اصلی ترین موضوع در قانون جهش تولید مسکن را ساخت سالیانه یک میلیون مسکن دانست و گفت : 200 هزار واحد از این تعداد در روستاها و 800 هزار واحد در شهرها ساخته می شود و به زودی از نیمه دوم امسال افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن که سهم بنیاد مسکن بوده است آغاز می شود.

نیکزاد با بیان اینکه نام نویسی و استقبال از اجرای این طرح به ویژه در شهرهایی که بنیاد مسکن متولی ساخت است بسیار چشمگیر بود ادامه داد: میزان ثبت نام ها نشان داد هدف گذاری دولت درست بوده و میزان تقاضای مسکن نشان می دهد که به مدت چند سال، باید سالیانه یک میلیون واحد ساخته شود تا دغدغه مسکن را از مردم رفع کنیم.

وی افزود: داشتن مسکن ایمن و مناسب یک مطالبه جدی و یک حق عمومی است که از سوی مردم مطرح می شود و در قالب طرح نهضت ملی مسکن به این درخواست پاسخ داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مسکن کشور از ساخت 100 هزار واحد مسکن شهری خبر داد

رییس بنیاد مسکن کشور از ساخت 100 هزار واحد مسکن شهری خبر داد