مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-31دانش

نیکوکار اهل تربت حیدریه عضو هیات امنای دانشگاه های خراسان رضوی شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهدی مروج تربتی نیکوکار تربتی را به عنوان عضو حقیقی هیات امنای دانشگاه های استان خراسان رضوی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر طبق حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی مروج تربتی برای مدت چهار سال به عضویت هیات امنای دانشگاههای تربت حیدریه و نیشابور و مجتمع های عالی گناباد و تربت جام و مرکز آموزش عالی کاشمر منصوب شده است.

عباس خاشعی سیوکی رییس دانشگاه تربت حیدریه در این خصوص به خبرنگاران گفت: هیات امنای دانشگاه ها وظیفه تعیین خط مشی و توسعه این مراکز علمی، تصمیم سازی های اصلی و محوری و نیز تعیین شیوه هزینه کردهای مالی، رعایت قوانین و قواعد را بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش خیران در ساخت و توسعه دانشگاه تربت حیدریه و بویژه جایگاه خاص خیر نیک اندیش مروج تربتی پیشنهاد این انتصاب به وزیر متبوع ارایه شد که مورد موافقت و استقبال قرار گرفت.

رییس دانشگاه تربت حیدریه بیان کرد: با شناختی که نسبت به روحیه نیک اندیشی ایشان داریم، موضوع تشریک مساعی نیکوکاران را به دیگر دانشگاه های استان خراسان رضوی تسری دهیم.

خاشعی سیوکی همچنین به شرح گوشه ای از اقدامات خیرخواهانه مهدی مروج تربتی پرداخت و بیان کرد: ساخت هشت سالن چند منظوره ورزشی در مشهد و تربت حیدریه، دیوارکشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکار اهل تربت حیدریه عضو هیات امنای دانشگاه های خراسان رضوی شد

نیکوکار اهل تربت حیدریه عضو هیات امنای دانشگاه های خراسان رضوی شد