مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-31سياسي

سنگ اندازی بر سر راه تنها خیریه کامفیروز/به راستی منافع چه کسانی در خطر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش گزارشی از خدمات رسانی یک گروه خیریه با نام شهید سلیمانی در بهشت گمشده یا تنگ بستانک در بخش کامفیروز از توابع مرودشت استان فارس منتشر شد.

بر اساس این گزارش، اعضای خیریه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که اتفاقا تنها خیریه در کامفیروز می باشد عزمشان را جزم کرده و با انجام اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و برپایی مراسم های مذهبی این مکان تفریحی را از این رو به آن رو کرده اند.

خیریه ای که به اذعان کسبه، مسافران و اهالی در عمل ثابت کرد ایجاد اشتغال برای جوانان محروم، اخذ کمترین ورودی در استان فارس از مجموع تفرجگاههای محیط زیست، کمک مالی به کارهای عام المنفعه منطقه، راه اندازی صندوق قرض الحسنه بخش و رسیدگی به محرومین و فقرا، از اولویتهایش بوده و منافع حزبی یا شخصی هیچ جایی در این خیریه ندارد.

به دنبال انجام اقدامات ذکر شده و قابل تحسین و همچنین موفقیت روزافزون خیریه در سامان دهی این تفرجگاه قدیمی و جذب بیشتر گردشگر و رضایت اهالی و جوانان شاغل در بهشت گمشده، اکنون عده ای که منافع شخصی خود یا حزب و گروهشان را در خطر می بینند در پی تخریب جوان خیریه برآمده اند.

خبرنگار خبرگزاری فارس علی رغم پرس و جو و بررسی اما نتوانست به موردی دست پیدا کند که پیمانکاران بهشت گمشده در ادوار گذشته، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی بر سر راه تنها خیریه کامفیروز/به راستی منافع چه کسانی در خطر است؟

سنگ اندازی بر سر راه تنها خیریه کامفیروز/به راستی منافع چه کسانی در خطر است؟