مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-31سياسي

تلاش ما ایجاد فضایی امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است


به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ بر همین اساس علیرضا یارقلی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست به همراه علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی و محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان های بانک با همکاران شعب استان البرز دیدار کردند.

برگزاری همایش الزامات حراست در بانک با محوریت تشریح اقدامات و ملاحضات حراست در سازمان از دیگر اقدامات مدیریت امور حراست در این سفر بود.

یارقلی در این جلسه وظیفه حراست را پیشگیری از وقوع حادثه و ایجاد همفکری با همکاران و مراقبت از آنان اعلام کرد و گفت: یکی از اهداف مدیریت حراست در استان ها، آشنایی با همکاران است که این شناخت باعث کشف استعدادها و ظرفیت های استان و آشنایی با افراد متعهد و مستعد در بانک خواهد شد.

مدیر امور حراست افزود: همه ما در تلاش هستیم تا در فضایی امن خدمات بانک را ارائه دهیم و مشتریان با خیال آسوده بتوانند از این سرویس ها و خدمات استفاده کنند.

یارقلی ضمن تشریح بخش مختلف مدیریت امور حراست در بانک، خاطرنشان کرد: مجموعه حراست در سه حوزه حفاظت و انتظامات، حفاظت کارکنان و حفاظت فناوری اطلاعات تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ما ایجاد فضایی امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است

تلاش ما ایجاد فضایی امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است