مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:322022-08-31اقتصادي

کشف 67 هزار لیتر انواع روغن موتور خارج ازشبکه توزیع در ورامین


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 67 هزار و 557 لیتر انواع روغن موتور و گیریس خارج ازشبکه توزیع به ارزش 33 میلیارد ریال، در شهرستان ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع روغن موتور و گیریس با نرخ غیر مصوب توسط فردی در فروشگاه روغن موتور در شهرستان ورامین، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

  وی گفت: پس از هماهنگی قضایی و اقدام به موقع ماموران در بازرسی انجام شده مقدار 61هزار و 231 لیتر انواع روغن موتور و مقدار 6326 انواع گیریس کشف و ضبط و درخواست مدارک ثبت در سامانه انبارها از مالک خواسته که وی مدارکی برای ارائه نداشته، مجموعا 67 هزار و 557  لیتر انواع روغن موتور و گیریس کشف که برابر اعلام کارشناسان اداره صمت ارزش این کالا بالغ بر 33میلیارد ریال برآورد شده است.

  فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و مجموعه پلیس استان مبارزه با قاچاق کالا را اولویت های کاری خود قرار داده است و با اجرای طرح های مختلف موفقیت ها و نتایج قابل توجهی را بدست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 67 هزار لیتر انواع روغن موتور خارج ازشبکه توزیع در ورامین

کشف 67 هزار لیتر انواع روغن موتور خارج ازشبکه توزیع در ورامین