مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:122022-08-31بين الملل

ادعای فرانسه: روسیه از گاز به عنوان سلاح جنگی استفاده می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد تامین گاز برای شرکت فرانسوی انژی را کاهش می دهد، فرانسه با حمله لفظی به روسیه، - به دنبال اقدام شرکت گازپروم روسیه در قطع کردن گاز صادر شده به یک شرکت بزرگ فرانسوی، دولت پاریس مدعی شد، مسکو از موضوع صادرات انرژی به عنوان سلاح جنگی استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد تامین گاز برای شرکت فرانسوی انژی را کاهش می دهد، فرانسه با حمله لفظی به روسیه، این کشور را متهم به استفاده از جریان تامین انرژی به عنوان سلاح جنگی کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، شرکت گازپروم همچنین اعلام کرد خط لوله اصلی انتقال گازش به آلمان را نیز برای مدت سه روز طی این هفته تعطیل می کند.

دولت های اروپایی اخیرا در تلاش برای هماهنگ سازی پاسخ به افزایش شدید هزینه های انرژی برای شرکت ها و خانه ها در این قاره و پر کردن تاسیسات ذخیره سازی انرژی خود در تدارک برای دوره اوج تقاضا در زمستان بوده اند.

کشور های غربی نگران هستند که مسکو عمدا با بالا بردن قیمت گاز در اروپا تلاش دارد مخالفت اروپایی ها به حمله اش به اوکراین را تضعیف کند، اما مسکو این اتهام را رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای فرانسه: روسیه از گاز به عنوان سلاح جنگی استفاده می کند

ادعای فرانسه: روسیه از گاز به عنوان سلاح جنگی استفاده می کند