مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 13:272022-08-30اجتماعي

10 درصد از موکب های اربعین فارس را کواری ها اعزام کرده اند


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کوار گفت: شهرستان کوار با داشتن 9 موکب در عراق، 10 درصد از موکب های استان فارس را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، این روزها موکب های زیادی در عراق جهت پذیرایی از زائران یاری امام حسین (ع) بوده اند، امسال همچون گذشته در پیاده روی بزرگ اربعین سنگ تمام گذاشتند و در حال برنامه ریزی و اقدام برای برپایی 9 موکب بزرگ برای پذیرایی و خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در کشور عراق می باشند.

علیرضا زارع مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کوار در این زمینه به خبرنگار کوار گفت: 9 موکب از شهرستان کوار برای خدمات رسانی به عراق عازم می شوند که البته اکنون تعدادی از آنها در آنجا مستقر شده اند.

وی با تأکید بر تداوم ارتباط و تعامل میان موکب های ایرانی و عراقی جهت ایجاد وحدت بین مسلمانان، گفت: اکثر موکب های شهرستان کوار با عراقی ها تعامل و ارتباط دارند تا در اربعین حسینی خدمات مطلوبی را به زائران ارائه دهند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کوار بابیان اینکه موکب های کوار در کربلا، نجف اشرف، مسیر نجف-کربلا و سامرا مستقر می شوند، بیان کرد: اسکان مسافران، پخت سه وعده غذایی، پخت نان، میان وعده، خدمات پزشکی، فرهنگی و… از جمله خدمات موکب های کواری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد از موکب های اربعین فارس را کواری ها اعزام کرده اند

10 درصد از موکب های اربعین فارس را کواری ها اعزام کرده اند