مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 11:372022-08-30سياسي

اولویت نخست توزیع بودجه در زنجان آب شرب است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: رویکرد اصلی توزیع بودجه در استان زنجان در6 حوزه اعتباری نخست بحث آب شرب روستایی و شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور از مهمترین وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه بررسی، تهیه و تدوین برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت استان از دیگر وظایف این مجموعه است، بیان کرد: تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش کشور متناسب با ظرفیت ها و امکانات جغرافیایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی، تهیه و تدوین برنامه ها و سیاست های اجرایی امور اشتغال و سرمایه گذاری در استان زنجان از جمله فعالیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، اضافه کرد: این نهاد مسؤولیت توسعه و تجهیز منابع استانی با تأکید بر حذف وابستگی به درآمدهای نفت و گاز را برعهده دارد.

میرزایی با اشاره به تهیه و تنظیم، توزیع، ابلاغ، مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبارات استان در چارچوب ضوابط،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت نخست توزیع بودجه در زنجان آب شرب است

اولویت نخست توزیع بودجه در زنجان آب شرب است