مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 11:322022-08-30سياسي

معرفی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در دانشگاه های استان فارس


مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ضمن اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه های استان فارس، بر تبیین دستاوردهای حوزه دفاع و مقاومت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس در  دانشگاه های فارس اظهار داشت: رویکرد برنامه ها  مبتنی بر شعارمحوری ما مقاوم هستیم و با عنایت به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا مد ظله العالی  به موضوع  تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین  و توجه ویژه به اتحاد، همبستگی ملی و ترویج و تقویت روحیه جهادی و انقلابی به منظور مقابله با ترفندهای دشمنان در عرصه های مختلف اجتماع است.

  وی با تاکید بر توجه ویژه به تقارن ایام هفته دفاع مقدس با ایام رحلت جانسوز پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) و در برنامه ریزی، برنامه سازی، تولید محتوا و فضاسازی افزود: طرح ریزی خلاقانه برنامه ها با بهره گیری از فناوری های جدید برای ایجاد زمینه بهره برداری عمومی از برنامه ها صورت گیرد.

  مدیر فرهنگ سازی ناحیه دفاع مقدس توسط دانشجویان در فضای مجازی در هفته دفاع مقدس از برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس در دانشگاه های استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در دانشگاه های استان فارس

معرفی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در دانشگاه های استان فارس