مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-30فرهنگي

برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر ملی ایثار در یزد


مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هفتمین دوره جشنواره تئاتر ملی ایثار به میزبانی استان یزد برگزار میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مرتضی حسینی در جریان سفر خود به این استان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفتمین جشنواره در استان گیلان برگزار شود.

وی توجه به انتشار و بازنشر موضوعات مد نظر جشنواره در فضای مجازی را  از جمله محورهای و اولویت های اجرایی و در دستور کار این دوره جشنواره دانست و بیان کرد: آثار هنرمندان ایثار و شهادت باید در فضای مجازی هم منتشر شود.

محمد لارتی، رییس اداره هنرهای نمایشی و آوایی بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور نیز در این جلسه، اظهار کرد: فراخوان این دوره جشنواره در هفته جاری منتشر و قرار است در هفته پایانی آذرماه امسال بخش پایانی جشنواره به میزبانی استان یزد برگزار شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین محور این دوره جشنواره در استان یزد دانست و بیان کرد: اولین دوره این جشنواره از سال 84 برگزار شده و ما در این رویداد به دنبال جریان سازی فرهنگی و هنری در سطح ملی هستیم.

لارتی در پایان توجه به حوزه اطلاع رسانی را از جمله اولویت های اجرایی این جشنواره در استان یزد عنوان و خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی مهمترین رکن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر ملی ایثار در یزد

برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر ملی ایثار در یزد