مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 08:172022-08-30اقتصادي

قیمت زرشک دانه اناری اعلا بیرجند


خراسان جنونی مرکز تولید عمده و انبوه کنسانتره زرشک زرد دانه اناری است و قیمت خرید و فروش این محصول وابسته به برداشت بیشتر این محصول در این منطقه است به همین دلیل خریداران انواع زرشکهای ترش و زرشک درجه یک دانه اناری را به صورت کیلویی از تولیدکننده خریداری می کنند و میزان قابل توجه ای از آن نیز به روشهای مختلف به کشورهای همسایه ارسال می گردد.

زرشک دانه اناری شکلی ماننده قطره دارد با مزه ای ترش که در مصارف ما ایرانیان بر روی پلو محبوبیت و مصرف بیشتری دارد به علاوه این نوع زرشک سرشار از ویتامین ث است که به معنی اثر آن بر مقاومت و سیستم ایمنی بدن است و از بیماریهای زیادی نیز پیشگیری می کند.

درختان پر بار و باغهای محصول کنسانتره زرشک دانه اناری، با آبیاری صحیح، مراقبت بیشتر و زحمات فراوان هر سال محصول بیشتری دارند و قیمت زرشک دانه اناری نوسان چندانی در طول سال ندارد، اما با این حال کشاورزان و تولیدکننده اصلی زرشک دانه اناری این کالا را به قیمت بسیار ارزان به فروش می رسانند و نیاز به همکاری و پشتیبانی برای تولید و فروش بیشتر آن را دارند.

بنابراین قیمت گذاری این محصول برای توزیع در داخل و یا صادرات به دیگر کشورها متفاوت است، در سالهای اخیر علاوه بر زرشک کیلویی زرشک بسته بندی شده نیز به فروش می رسد و این محصول بعد از قرار گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زرشک دانه اناری اعلا بیرجند

قیمت زرشک دانه اناری اعلا بیرجند